Actividades del club

Translate

viernes, 18 de enero de 2008

LES MIMBES DE GENER

Ja tenim les mimbes de gener aquí.
Si sumem aquest fenomen a que el vent deixarà de bufar avui mateix, aquest cap de setmana serà perfecte per la pràctica del kajak.
Les mimbes és un fenomen meteorològic que te lloc al mes de gener. El potent anticicló de les Açores, s'instal·la al damunt nostre i durant 10/14 dies les pressions son les més altes de tot l'any. El nivell de la mar baixa, i ho pot arribar a fer fins a 1 metre respecte al seu valor mig. Veureu que l'aigua està per sota de totes les marques que podem vore en el port. Les previsions diuen que entre avui i demà deixarà de bufar el vent pel que el cap de setmana estarà la mar calmada. Els dies de gener per mi son dels millors de l'any, bon temps, solet, l'aigua està en calma, fan que sigui un plaer palejar am el kajak.
El diumenge 20 de gener a les 10:30 hores a l'aigua, en la platja del Gurugú, es podria anar a veure si entrem en el Bufador de Peniscola.

4 comentarios:

pasqual dijo...

la mar estava perfecta, com la peli de la "tormenta perfecta" pero al contrari.
No vaig entrar en el bufador perque anava tot sols, pero vaig gaudir de les coves del penyo peniscolà com mai ho havia fet.
Si el cap de setmana que be encara tenim mimbes, i algu esta interesat en anar, feu-me un toc.

Rafa dijo...

el simil de cine seria " calma total", aixó si que es una pelicula amb calma xixa i acció a bord.
vaig baixar mes tard a passejar a la canalla i vaig vore "la bassa d´oli" i vaig pensar en tú, quin dia mes bó per a palejar i fer milles,em recordaba la pasada travesia a nado del estiu.
A vore si te compres una retratadora i fas un bon reportaje.
Lo del cap de setmana, ja ho parlarem.

pasqual dijo...

lo de la calma total si que d'acció, pero lo del diumenge era fins i tot aburrit, la mar no es movia ni un pel i asoles, qüasi que m'ha dormo.
ja em diras algo per al diumenge que be.

Carlos dijo...

Pasqual: mi correo es izquierdocarlos@ono.com. El lugar exacto de donde vamos a salir sólo lo sabremos el día 19 por la tarde, el plan es sencillo, esa misma tarde te mando un sms o te llamo y te digo con precisión el lugar y hora de salida del día 20.
Coméntaselo a Rafa por si le interesase el tema.