Actividades del club

Translate

miércoles, 3 de noviembre de 2010

Solo. 3 dies en sec



DIA:3,4,5 : En sec a l´Estartit

Després de dos nits a L´Estartit començo el meu tercer dia comprovant que el temps está encara pitjor, no pel vent especialment, que igual el fa, sinó més bé per la pluja. A mes, la mar s´està menjant la platja i el kayak perilla.
M´he desplaçat per la mateixa platja i l´he traslladat més prop d´on tinc la resta de material i apartat de la zona de conflicte que l´aigua de la mar s´esta fent seua.
Sebastià m´ha dit que puc deixar tot el material a la seu, un gest que agraeixo molt, ja que puc anar a dutxarme a les instal.lacions pròximes del club nàutic. Allí he pogut vore el part meteorològic. No sols avui, sinó també demà dijous seguirà el mal temps. Una molt mala noticia, perquè esperava poder sortir demà i tot això suposarà el meu tercer dia parat, però nop es pot anar arriscant a la costa brava amb aquestes condicions.

Net i reconfortat, els dos cafès amb llet m’han sentat genial. Al tornar a l’inestable camp base, m’emporto un gran ensurt al veure que el kayak no està on l’he deixat i tampoc es veu per cap lloc. L’home propietari d’una tenda d’alimentació m’ha facilitat el telèfon de l’ajuntament de Torroella de Montgrí (municipi al qual pertany L’Estartit) i el de la policia de la localitat. Després de parlar amb una agent, finalment tot s’ha quedat en un ensurt. Sebastià i el seu fill l’han amagat a la seu de La Llevantina. El mateix Sebastià m’ha comentat que una parella que anava per la platja ha mostrat cert interès per endur-se’l. Finalment, i afortunadament, de nou gràcies al bon fer de Sebastià, tot ha quedat en res i a més tinc el kayak junt a la resta de material. He sortit guanyant, ja que ara tinc tot el meu material de viatge al mateix niu.
Des de dilluns estic a L´Esrtartit, no fa bon temps i avui es preveu una tempesta de les bones. He anat a veure el part meteorològic i demà també serà mal dia. Pareix ser que arriba una tramuntana de grau 8 i 9.

He decidit netejar bé el kayak i treure-li tota l´arena que té acumulada dintre de la bayera com a conseqüència de la turmenta a la platja del passat dimarts. D´aquesta manera m´ho deixo tot llest de mica en mica per a quan pugui sortir cap a Palamós.
Per la tarda, després de consultar horaris i preus, em desplaçaré amb bus a Torroella i després a Palamós per agafar el cubre i els escarpins.
He telefonat als meus amics del Meteocat. Bufa tramuntana amb força 6-7, encara que el cel està clar i a L´Estartit no fa cuasi vent. De totes maneres es veuen les crestes de les ones que evidencien que la mar encara no està practicable. Avui no puc sortir, peró demà que teòricament millorarà, sortiré o tindré que abortar el viatge. Diumenge he d´arribar a Blanes. Es la xicoteta meta que m´he marcat i espere que el bon temps i les forces m´acompanyen. Aixo de no dormir al llit també cansa.
Per la vesprada, després de comprar per als pròxims tres dies, començo a preparar la sortida. Sebastià vol venir a acomiadar-se demà de matí i ajudarme a partir. També Miquel m´ha dut una bossa de pomes que no sé on podré ficar. M´ha donat el seu telèfon i vol saber que tot vagi bé. El meu deute i gratitud cap a tots dos es impagable, no te preu. Ja els he dit que a Benicarló tenen casa.

No hay comentarios: